bukasovymasiv
go woke, go broke.
 
Lodovik
Lodovik | 23.5.2023 22:19

Fakt by som chcel vediet co cakali, ze sa stane.


Lucy in boots
Lucy in boots | 23.5.2023 23:38

Budweiser je sračka z vody a príchute. Bud light ešte ešte o 10 stupňov sračkoidnejšie. Zaslúžia si prepadlisko dejín.


Nejojo
Nejojo | 24.5.2023 05:54

100% tranďákov si myslí, že vážne mentálne problémy tranďákov niekoho zaujímajú.


Nejojo
Nejojo | 24.5.2023 05:59

BTW, kde je Danielotranska? Zvyčajne sa tu zavzdušňuje.


mj
mj | 24.5.2023 07:17

myslim, ze to viacej hovori o zakaznikoch ako o firme.


Nejojo
Nejojo | 24.5.2023 07:36

mj - skôr o tebe. Ty sa pozeráš na retardovaného devianta v špirále zúfalého pokusu nanútiť svoj humus zvyšku spoločnosti každý deň v zrkadle.
Nás tvoje problémy nezaujímajú. Ani normálnych homosexuálov (tak 98%, ktorí si dokážu v kľude žiť svoj život podľa svojich sexuálnych preferencií a nemajú potrebu tým zasmraďovať celú planétu).
Bohužiaľ nie je tvoj prípad.

Bežná (takmer u všetkých cicavcov) a pre spoločnosť neškodná sexuálna deviácia nie je problém.
Tvoja mentálna retardácia je.

Dnes si sa ráno identifikoval ako čo? Lietajúca hvezdáreň so 4mi penismi?


adim
adim | 24.5.2023 08:03

odkiaľ je tá správa? keĎ pozriem hodnotu:
https://www.marketwatch.com/investing/stock/bud
nič mimoriadne nevidím.


Nejojo
Nejojo | 24.5.2023 08:07

adim - možno keby si nebol retardovaný, tak vieš, čo znamená 1D a 1M.
Ale bohužiaľ si. Ako všetci tranďáci.


lolol
lolol | 24.5.2023 08:29

pripájam sa k adimovi, pri pohľade na 1Y (alebo aj 3Y) graf tiež nevidím nič mimoriadne
ale obdivujem, ako nejojo dokáže stanoviť diagnózu a sexuálnu orientáciu z jediného príspevku


vsetkovklude
vsetkovklude | 24.5.2023 08:54

adim, prepni si chart na All, medzi 9/1/2019 a 3/1/2020 stratila akcia viac než 50% hodnoty a dostala sa pod úroveň hodnôt z roku 2009. Nevravím, že presne toto musí byť ten event, ale prepad tam je markantný...


Tučko
Tučko | 24.5.2023 08:58

Žijeme v dobe úplne zbytočných a hlúpych búrok v pohári vody. Budweiser vraj spravil nejakú malú limitovanú edíciu s trans aktivistom (nie voľne predajnú), na čo sa zopár tradičných zákazníkov na americkom vidieku naštvalo a Fox z toho spravil škandál. Market capitalization sa odvtedy ozaj zmenšila, ale tá fluktuácia nie je nijak mimo bežného rámca. AB má stovky pivných značiek, ktorých fanúšikovia o tomto pseudoškandále nikdy nepočuli, čiže veľmi pochybujem, že je to hlavný dôvod.


Tučko
Tučko | 24.5.2023 09:02

Vsetkovklude

Nie, nejde o ten event. Ide o apríl tohto roka. Ale svojím príspevkom potvrdzuješ, že aj väčšie fluktuácie sú proste bežné.

www.newsweek.com/fact-check-did-anheuser-busch-lose-4bn-value-amid-dylan-mulvaney-issue-1793996%3famp=1


Valiant
Valiant | 24.5.2023 09:16

prečítaj si aj komentáre pod tým newsweekom. zbytočne sa to snažia spinovať, nikoho tým neoblbnú, faktom je, že celá tá skupina tým strašne utrpela. nie len na akciách, ale aj predaje išli dole vodou a nie len bud light ale všetky v celej skupine. Go woke go broke platí vždy.


Tučko
Tučko | 24.5.2023 09:50

Valiant, lebo posty culture warriors z internetového davu sú jednoznačne skvelým zdrojom informácií. Šak si pozri vývoj akcií AB za posledný rok, uvidíš, že o nič zásadné nejde. Samozrejme to nejaký vplyv malo, ale jeho veľkosť je ťažko zistiť. Post hoc ergo propter hoc.


Katolibanec
Katolibanec | 24.5.2023 09:58

@adim neklesla cena akcii ale trzby, nieco sa o tom pise napr sem:
https://www.cbs...er-busch-sales/
Alebo daj do google Bud Light Boycott over Dylan Mulvaney
Takze nieco na tom pravdy je, no pokles hodnoty bude asi este len nasledovat :)

A tiez pokial viem, tak plechovku s fotkou transgender influencera poslali len jemu a nie do obchodov.

ale @mj presne napisal, co som chcel napisat ja. To, ze im klesli trzby po tejto reklame svedci skor o zakaznikoch. Bud light musi mat nespocet spoluprac s roznymi influencermi a ze to spusti bojkot, ze jeden z nich je transgender je chore a svedci to o tom, ze ako spolocnost sa este mame co ucit ...


mnnnxxx
mnnnxxx | 24.5.2023 10:02

Kua,ten pivovar mal hodnotu viac, ako 5 miliard? Coho - rublov?🤣🤣🤣


mj
mj | 24.5.2023 10:24

nejojko myslim, ze o deviacii skor svedci akym sposobom nejaky obrazok na posratom hnusnom pive vytrigruje jedincov do strielania do plechoviek na tiktoku az po vylevy na tomto fore :D. Tebe stacil moj neskodny komentar na to aby si mal hned potrebu sa pokusit zo mna urobit devianta. A to bez toho aby si vedel aky mam na tu plechovku nazor.
Ale asi to bude tym, ze mas vazne obavy, ze ked budes dlhsie pozerat na ten obrazok ta prepadnu tvoje tajne tuzby, najcastejsie totiz arogantne na taketo veci reaguju prave ludia, ktori sa to snazia zatajit.


Tučko
Tučko | 24.5.2023 10:28

Mnnnxxx

Nie, hodnotu mal oveľa väčšiu, to je len rozdiel v market capitalization.

Je to jedna z najväčších korporácií na svete, možno vlastnia aj teba, len o tom nevieš.


lolol
lolol | 24.5.2023 11:44

ono to bude mať asi podobný vplyv, ako bojkot Horaliek našimi dezolé 😁


blackota
blackota | 24.5.2023 12:13

5.000.000.000 USD ;)

oukej.

ako vravi znama okridlena veta - pred tym, ako existoval internet, len par susedov v tvojom rodnom valale vedelo ze si uplne vytrety debil. ale dnes, s modernymi technologiami, sa to v sekunde moze dozvediet 5.000.000.000 ludi :)


blackota
blackota | 24.5.2023 12:16

valiant> vy ste studovali s nepochopom a tym taoistickym majstrom z wishu, ktoreho meno si neviem spomenut,rovnaku katedru insitnej ekonomiky na VSŽ?


Valiant
Valiant | 24.5.2023 12:54

blackota, ty si úplne vážne myslíš, že AB InBev nijako neutrpel po kauze s Dylanom Mulvaney? Lebo analytici JPMorgan si myslia opak:

https://www.mar...n-says-cd5a7df4


Tučko
Tučko | 24.5.2023 13:36

Dobrý link, vďaka Valiant.


blackota
blackota | 24.5.2023 13:50

vailant> 5.000.000.000 USD? ;o)

a okrem toho, v situacii, ked stupaju rocne celosvetovo predaje nealkoholickeho pitia, si podla mna len pleties si kauzalitu s korelaciou :)


Valiant
Valiant | 24.5.2023 13:53

Ja si nepletiem nič. Ja som tu žiadne cifry nehádzal. A keď už, tak sa choď sťažovať do centrály JPMorgan.


blackota
blackota | 24.5.2023 13:53

okrem toho The JPMorgan team say they don’t expect sales to be recovered in fiscal 2024. That said they say the stock is pricing in a 45% drop in U.S. EBIT, and in addition, the company should see margins improve as costs per liter decline and that shareholder returns may be boosted as the company deleverages its balance sheet. “While we understand the hesitancy to add to ABI positions before we have more clarity on the U.S., based on the recent data and our scenario analysis in this note, we believe risk-reward is favorable from here,” they say." tamtiez.

a jedine, co akcionarov zaujima, je vyhnos / akcia, zvysok su len bludy pre lokalnych konzumentov Argusu.


blackota
blackota | 24.5.2023 13:56

valiant> aha, takze uz nie 5.000.000.000? lebo ved "...faktom je, že celá tá skupina tým strašne utrpela..."

kolko je to podla teba teda tych "strasne"? 🍿


Valiant
Valiant | 24.5.2023 13:57

Iste, na burze sa da dobre zarobiť aj na tom, že niekto iný je v ťažkej strate. Stačí dobre trafiť nákup akcií, keď bude InBev na dne, prípadne shortovať.


vlado
vlado | 24.5.2023 14:20

z komentarov som pochopil že to bola jedna plechovka poslana jednej osobe a dezole z toho spravilo atomofku? valiant, nejojo ste pekne tupi ked vam hadzu taketo trapne udičky a chytate sa na ne.


Tučko
Tučko | 24.5.2023 14:49

Vlado:

Valiant argumentoval, že to malo značný vplyv na zisky firmy. Priložil relevantný link. Nehodnotil, či je to zaslúžené alebo nie. Podľa mňa argumentoval v pohode, mňa viac menej presvedčil.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader