Ja pivo nepijem, ale naozaj sú všetky tie veľké značky šťanky? O Budweiser či Heineken som nepočul dobré slovo, pritom sponzorujú všetky najväčšie športové podujatia. Niekto to musí piť, keď majú toľko peňazí. Na Slovensku či Corgoň, Topvar, Šariš takisto pivári povedia, že radšej našťať do krígla. Je Pilsner jediné "veľkoznačkové" pivo, ktoré pivkár neofrfle?
Markus, ako pivkár ti vravím, že v podstate máš pravdu. Takmer všetky veľké značky sú oproti remeselnému pivu šťanky, zachrániť sa to dá len skvelým čapovaním...
"zachrániť sa to dá len skvelým čapovaním" -> to je ako zachranovat kavu dobrym mletim a pripravou (funguje to len ciastocne, stale ta hnusna chut tam bude)
"Niekto to musí piť, keď majú toľko peňazí" -> marketing robi divy (vid kokakola). Inak reklama je najcastejsie na tie najhorsie piva - ze vela ludi proste nelubi chut piva, preto najpredavanejsie piva na svete su skoro bez farby/aromy/chute. V piatej cenovej tiez taketo chcanky bez chuti dominuju -> brzdi sa tym bororo.
Najlepse pivo
Mokry sen vsetkych zien, 4 zo 7 ludi v predstavenstve zeny :) A velky skleneny stol bez jedinej smuhy.
Ja pivo nepijem, ale naozaj sú všetky tie veľké značky šťanky? O Budweiser či Heineken som nepočul dobré slovo, pritom sponzorujú všetky najväčšie športové podujatia. Niekto to musí piť, keď majú toľko peňazí. Na Slovensku či Corgoň, Topvar, Šariš takisto pivári povedia, že radšej našťať do krígla. Je Pilsner jediné "veľkoznačkové" pivo, ktoré pivkár neofrfle?
a v čom si teraz bude Miloš Zeman na noc namáčať zubnú protézu?
Fór je to hustý, ale niekedy sa Šariš dá...
Markus, ako pivkár ti vravím, že v podstate máš pravdu. Takmer všetky veľké značky sú oproti remeselnému pivu šťanky, zachrániť sa to dá len skvelým čapovaním...
Šariš - škvŕn a špiny sa zbavíš!
Ale bude to lepiť...
"zachrániť sa to dá len skvelým čapovaním" -> to je ako zachranovat kavu dobrym mletim a pripravou (funguje to len ciastocne, stale ta hnusna chut tam bude)
"Niekto to musí piť, keď majú toľko peňazí" -> marketing robi divy (vid kokakola). Inak reklama je najcastejsie na tie najhorsie piva - ze vela ludi proste nelubi chut piva, preto najpredavanejsie piva na svete su skoro bez farby/aromy/chute. V piatej cenovej tiez taketo chcanky bez chuti dominuju -> brzdi sa tym bororo.
miiicho, vypadlo mi tam slovíčko "čiastočne"
To uplne meni hru :D
Áno :D:D:D