bukasovymasiv
myslenie klérofašistu a boľševika
 
Daniel
Daniel | 5.3.2024 08:58

Presne na to sa spoliehaju vsetci nasilnici, ergo zlocinci. Nasledne aj zlatokopky.


| 5.3.2024 08:59

Ja si myslím, že má pravdu.


mahalebka
mahalebka | 5.3.2024 09:05

Treba znasilnit huliaka


salamoon
salamoon | 5.3.2024 09:08

preco by mal mat pravdu? dokazy maju expiracnu dobu? znasilnena osoba bude pekne v peknych par tyzdnov aby sa ponahlala vyriesit to do par dni....

a nabuduce poprosim bez toho ksichtu, prave som jedol.


| 5.3.2024 09:34

Ak si niekedy bol v p.č. tak vieš, že expiračná doba existuje.


jeboslav
jeboslav | 5.3.2024 10:03

Staci sa Huliaka a podobnych pajacov opytat, ze keby ho dnes znásilnili, tak či by utekal hneď na policiu este s krvavým kakacom to nahlásiť a pekne milým policajtom popísať detailne ako to prebehlo, nechať si urobiť vytery, odovzdať vzorky, slipy, oblečenie… Samozrejme s tym vedomím, ze na slovnesku to bude do pár dni vedieť minimalne cela jeho rodina, deti (ak nejaké ma), zena (ak nejaku ma) a potom aj my ostatni.

Staci odpoved na takúto jasnú otázku. Neviem preco sa novinári takto jasne neopýtajú bez kadejakych eufemizmov.


ja-som ja
ja-som ja | 5.3.2024 10:33

Čiastočne má pravdu, v prvých dňoch je možné zaistiť najviac stôp, ale to musí byť žena psychicky odolná a odhodlaná. Zdravotnú prehliadku a odber vzoriek dna nezvládne v prvých hodinách takmer žiadna. Skôr sa snaží tú špinu zmyť.
Mýli sa v tom, že potom to je už len tvrdenie proti tvrdeniu. Stále existujú iné možnosti dokazovania a v dnešnej elektronickej dobe ich nieje málo.


mnnnxxx
mnnnxxx | 5.3.2024 12:05

Mne uplne stacilo, co tento "ing" bulo povedal o veternych elektrarnach.
Ako toto tupelo mohlo vystudovat cokolvek😭


trombon
trombon | 5.3.2024 12:13

naplul by som do xichtu kazdemu, kto volil hentu tupu pakaz od smeru az po slovensku narodnu sracku...


tmiro
tmiro | 5.3.2024 12:51

Prečo sa k tomu vyjadruje hovno na polici?
Prečo sa k tomu nevyjadrujú právnici, kriminologovia, lekári, súdni lekári, biológovia, genetici, atď...???
Napríklad to si ten svedok, ktorí to videl a môže dosvedcit na súde ozaj už o pár dní nepamätá??? Veď videl znásilnenie, tak hádam si to všimol, že vidí znásilnenie...
Ozaj sa tie pouličné kamery mazu po pár dňoch???


Daniel
Daniel | 5.3.2024 13:15

Huliak - zjavne najoblubenejsi politik gayov. 😁


AP
AP | 5.3.2024 14:17

tmiro, len tak na okraj a tým vôbec nespochybňujem, čo píšeš, ani nepodporujem čo tento hnusný odporný... brav tvrdí. Akurát mi to pripomenulo, že včera prebehla informácia o znásilnení mladej Bielorusky v Poľsku. Dve svedkyne tvrdia, že si mysleli, že vidia konsenzuálny sex dvoch bezdomovcov, nie znásilnenie.


Valiant
Valiant | 5.3.2024 14:27

Debata možno zaujímavá a zrejme je rozdiel v dôkazoch, ktoré sa dajú získať prvé dni, prvé týždne, prvé mesiace, prvé roky... Po pár rokoch už prakticky žiadny dôkaz nezískajú taký, aby nebol spochybniteľný. Myslím, že v realite je to už úplne jedno, či je premlčanie 10, alebo 20 rokov, lebo na SK nebude ani o jeden vyriešený prípad viac, keď ostane 20, namiesto 10. Aj keď ja by som bol za to, aby pri násilných trestných činoch nebolo premlčanie nikdy. Keď získajú dôkazy aj po 30 rokoch, tak nech to riešia. Ale to je iba môj neodborný názor. Pointa je, že odborná debata mala prebehnúť počas riadneho legislatívneho procesu a nie takto tie zmeny bagrovať. Matovič bager naštartoval, ale na rozdiel od neho, Fico ho dokáže aj riadiť.


ja-som ja
ja-som ja | 5.3.2024 14:33

Valiant, tentokrát s tebou súhlasím.


mack

egon
egon | 5.3.2024 15:37

Valiant, súhlas, ale to, či sú dôkazy takové alebo makové by nemali posudzovať múdrosráči na guláši, ale nezávislý súd. Potom nie je dôvod na skracovanie premlčania.


Sun-c
Sun-c | 5.3.2024 21:10

A co na tom nie je pravda? Rovnako ako zena nema po 10+ rokoch ako dokazat muzovu vinu, on sa nedokaze obhajit a dokazat nevinu. Este aj ten biologicky material na satach ala Lewinska bude po desatroci nepouzitelny. Nakoniec to vzdy bude tvrdenie proti tvrdeniu...


Daniel
Daniel | 5.3.2024 21:44

Ako som vravel na začiatku - presne na to sa spolieha každý násilník. Ergo zlatokopka.


ja-som ja
ja-som ja | 5.3.2024 22:07

Sunc a to ešte nevieš ako definujú znásilnenie napríklad vo švédsku.


tmiro
tmiro | 6.3.2024 01:23

Tipujem, že normálne. Vykonás súlož bez opytania a súhlas ani nedostaneš počas celého času tak asi to bolo bez súhlasu. Tak nejak?
Nie je to aj v nás tak nejak??? Či píše sa tam v našom TZ niečo o nutnej prítomnosti aktívne kladného odporu?? Neviem necitavam bežne nás TZ


salamoon
salamoon | 6.3.2024 05:20

a kde sa da prosim stiahnut oficialne tlacivo potrebne k podpisu oboma stranami pred samotnym aktom?


ja-som ja
ja-som ja | 6.3.2024 06:46

No nepotrebuješ tlačivo, ale súhlas musí byť s každým aktom a praktikou, napríklad jej to po normálnom akte nemôžeš narvať do zadku bez jej súhlasu. tiež je považované za znásilnenie súlož počas spánku, keďže tam súhlas nebol. Aj keď tam žiaden odpor nieje a muž môže mať pocit, že sa jej to páči.
U nás je to stále spojené s násilím.


salamoon
salamoon | 6.3.2024 06:52

ale vsak to je jasne... kto normalny robi, co si vypisal? nikto. to nie je nieco specialne pokial si toto myslel tym vo svedsku.


salamoon
salamoon | 6.3.2024 06:56

cakal som nieco "specialnejsie", kedze na zapade iste skupiny povazuju za sexualne obtazovanie uz aj otvorenie dveri a podobne...


Sun-c
Sun-c | 6.3.2024 12:29

ja-som ja: Fajn a ako budes dokazovat ze si ten suhlas mal, ak ta po 15 rokoch zena obvini ze niekedy tam na intraku na vysokej bez jej dovolenia...? Alebo trebars ze si ju 14.10.2010 vo vsetkej pocestnosti z tej diskoteky doviezol a rozlucil sa s nou pred branou?


Valiant
Valiant | 6.3.2024 13:56

Daniel, ty tušíš čo znamená slovo "ergo"?
Nedělej machry, vole.


ja-som ja
ja-som ja | 6.3.2024 14:37

Sunc, to by mala dokázať ona, nie ja.


tmiro
tmiro | 6.3.2024 20:22

Vygugli si kde sa stiahne tlačivo. Co sa pýtaš ako krepy


Sun-c
Sun-c | 6.3.2024 23:43

ja-som-ja: Tak si pozri napriklad ten navrh od Kolikovej a progresivcov ktory obsahuje redefiniciu znasilnenia. Akykolvek sex bez suhlasu je znasilnenie a muz dokazuje, ze suhlas mal. Ze sa tym stavia na hlavu cele Rimske pravo a de facto rusi prezumpcia neviny nadsenym progresivcom v svatej vojne nevadi.
Skonci to tym, ze pred kazdym aktom sa budu vypisovat 2 strany A4 so vzajomnym suhlasom a zaskrtavat suhlas s konkretnymi praktikami ako som to videl pred 20 rokmi na stazi v USA. Tie suhlasy budeme musiet skladovat niekde v notarskej uschove 25 rokov (pre Borisa ponukne Oracle databazove riesenie), keby si nahodou spoluziacka po 20 rokoch spomenula ze ten divoky sex ked sme si tricka strhavali este vo vytahu vlastne vtedy nechcela. A na stare kolena budeme listovat vo fascikli suhlasov a spominat na mladost... :-D


tmiro
tmiro | 6.3.2024 23:52

Použijem salomonov argument že prečo by mal mať niekto na sex súhlas toho druhého
Co? Potrebuješ mat odložený súhlas písomne od každeho partnera, aby si sa vyhol prípadnému krivému obvineniu v budúcnosti??? Ale ved nikto normálny by nikoho krivo neobvinil... (iba nenormálny, takže si to odkladať nepotrebuješ)


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader