bukasovymasiv
PS = OĽANO pre kaviareň Zdroj: populistickí rozdávači
 
Mátoha Parohatá
Mátoha Parohatá | 3.3.2025 22:27

Dostupné bizjetypre všetkých, nielen pre bohatých !!!

To tí blbci fakt riešia takéto kktiny?


Mick
Mick | 3.3.2025 22:30

Vyzeraju velmi doveryhodne :). Obchodnici s dazdom.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 3.3.2025 22:33

Toto je kravina na urovni dvoch pohlavi v ustave.

Vam musi, chalani, jebat.


Max Hardcore
Max Hardcore | 3.3.2025 22:35

Niektorí tvrdia, že PS je stredová strana.
Áno, PS je v strede,
presne v strede medzi Leninom a Mao Ce-Tungom.
---
Bohužiaľ na Slovensku máme socialistov každej farby - červených, hnedých, zelených, národných, bledomodrých,
všetci svorne napred - priamo k totalite.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 3.3.2025 22:49

Naivita este nie je totalita.


Mátoha Parohatá
Mátoha Parohatá | 3.3.2025 22:54

Toto nie je naivita, toto je hlúposť hraničiaca so stratou pudu sebazáchovy.
A samozrejme, za 2 roky ficovlády sa PS nezmohla na jediné poriadne slovo proti ficiam a proti kriminalizácii štátu. Zrejme im to nie je až tak proti srsti.
A keď vidím dvoch "naivných" 60+ revolucionárov básniť o sociálnych elektromobiloch, tak sa mi zdvíha žalúdok.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 3.3.2025 23:04

Suhlasim. Ale od totality je to hooooodne daleko.


AP
AP | 3.3.2025 23:06

60? Hojsik je 77 ročník.


fofo
fofo | 4.3.2025 00:23

Ako moze mat PS tolko percent? Nechapem tomu ved presne pre taketo cuda ako su na obrazku vyhravaju chuji ako trump alebo fico. Jeden zeleny fanatik a druhy pravoverny smerak. Ako ma mat clovek potom doveru v takuto stranu v boji proti smeru a jeho biznisu? Ps je slaba strana na boj s takou istituciou ako je smer a este by si na ten boj chceli pomoct hlasom. Na Slovensku od 2006 nie je strany ani cloveka co by dokazal znicit fica a jeho kumpanov.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 07:43

Pretoze hrou podla pravidiel nemozes porazit niekoho, kto na pravidla serie.
A ked nehras podla pravidiel, tak ta ti, co respektuju pravidla, nebudu volit.


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 4.3.2025 07:45

PS nemá toľko %, to nie sú voliči PS, to sú nasraní voliči, ktorí nemajú radi Fica v ducha hesla "nepriateľ môjho nepriateľa je môj priateľ" to v prieskumoch zatiaľ hádžu PS, aj keď v ničom s nimi nesúhlasia, okrem toho, že sú opozícia voči Ficovi. Reálny elektorát PS je v jednociferných rovinách. Toto si PS absolútne neuvedomuje (aké prekvapenie) a žijú vo svojej bubline, že 25% Slovensko chce homosvadby, elektromobily, zelené poklonkovanie, integráciu Afričanov a pod. progresívne hlúposti.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 07:56

Nic z toho sice nie je takto formulovane pravda a uz vobec nie priorita alebo jadro programu, ale kopnut si treba.

Tak si tu dalej majme tupych konspiratorov, klamarov a korupcnikov, pripadne oportunistiv s atomovkami alebo pomylenych, ktori riesia len kulturne vojny a chcu nazad do stredoveku, lebo progres je zly. Preco vlastne?


fofo
fofo | 4.3.2025 08:11

ST a ty si myslis ze PS bude ina? Zatial jedina vlada v SR ktora nieco dosiahla bola 1 a 2 Dzurindova vlada. Porazili mociara (sice len v parlamente) a uskutocnili zatial najvacsi progres na Slovensku.


ja-som ja
ja-som ja | 4.3.2025 08:13

Vie o tej téme niekto niečo viac, alebo len to čo je na obrázku?
Takto sa to javí ako zbytočnosť predstavená v nevhodnom čase.
Ale Hojsík bol vždy extrém v PS.
Neposudzoval by so PS len podľa týchto dvoch ľudí, majú svoju agendu, ktorú sa snažia presadiť, no ani v PS nemajú podporu pre svoje nápady. To ako keby ste posudzovali olano podľa Záborskej a Vašečku.


ja-som ja
ja-som ja | 4.3.2025 08:17

Fofo, určite bude iná ako ficovláda, nič horšie už snáď byť nemôže, keď sa pozrieme na tých nekompetentnych ministrov. A ak bude Odor minister financií, tak snáď konečne bude aj normalna konsolidácia.


Daniel
Daniel | 4.3.2025 08:29

Mátoha Parohatá | 3.3.2025 22:54 -> Tak neviem. PS dava takmer kazdy den videa na YT. NIekedy aj viac videi a prispevkov denne. To, ze ich nedavaju do telky je vysledok prechodu RTVS na STVR. Alebo chceme rovnake demagogicke placovky, ala Fico, ci Matovic?


fofo
fofo | 4.3.2025 08:38

ja som ja ina bude ale korupcnici klamari a konspiratori sa najdu aj v PS. Tu nezlozis stranu bez toho aby sa neskladala z takychto ludi. Ps aj keby zlozi vladu tak nedokaze to co Dzurinda 1998-2006. A co sa tyka tychto dvoch tak jeden je zakladatel a podpredseda (plus teda byvaly smerak) a druhy je fanatik neochotny kompromisu.


Daniel
Daniel | 4.3.2025 08:43

Marcus Phoenix | 4.3.2025 07:45 -> Ani si neuvedomujes, ako uspesna bola na tebe Ficova, ci Uhrikova propaganda proti PS. Progresivci vobec neriesia homosvadby, ale rovnake prava pre kazdeho. Ze to obnasa aj moznost sobasa homosexualov je len vypichnuta vec propagandou, aby delila spolocnost. U teba to zjavne funguje. Elektromobily su jasna buducnost. A nie len pre ich neemisie, ale si napriklad uvedom, ze z 10-tich litrov benzinu, ci nafty, ktore napustis do spalovaku sa na pohyb pouzije len max.4 litre. 6 ide na teplo, ktore ako odpad vypustis do atmosfery, kym EV spotrebuje na pohyb 96% energie. Zelene poklonkovanie je tiez len vyhrotene oznacenie propagandy. Jadro napriklad v PS podporuju, ale musis brat od uvahy, ze aj tu vznika radioaktivny odpad. Zaujimave, ze ked Taraba naznacil, ze idu niekde uskladnovat jadrovy odpad, tak sa hned vsetci antiekologisti zrazu stali hrdymi zastancami prirody, ekologie a zdraveho zivotneho prostredia. Ludia sa kantrili medzi dedinami aj v minulosti a ani neboli inej farby pleti. Ta neurcuje, kto je chuj a kto nie. V Prahe biely sofer elektricky vyfackal stareho pana, ktory nechal dieta stat na sedacke, aby pozeral von oknom. Po upozorneni ho hned zlozil, co ale sofera zaskocilo a tak im zacal hlucne nadavat do ukrajinskeho povodu a pred tym placucim malym dietatom mu dal aj facku. Toto je tvoja predstava neAfricana, ktory ma pravo tu zit? Rozdeluj podla inych kriterii, lebo vyzeras ako sprosty rasista. BTW, PS som doteraz volil iba raz, v poslednych eurovolbach.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 09:04

Ano aj v PS su vysinuti, poloz si ale otazku, ci su v strane periferni alebo mainstream. Ci budu hrat prve husle na vyznamnom poste alebo nie.

Aktualna vlada je extrem v mainstreame. Horsie to sice moze byt vzdy, ale ovela horsie uz tazko.

A presne ako vravi bronski - PS je postavene na liberalizme. Smer a pod. vybera hrozienka a ponuka ich hejterom.

A ver mi, fogo, po Smere bude treba vela co napravat - zahranicnu politiku, kulturu, prokuraturu, sudnictvo, zdravotnicvo, financie, prirodu, proste vsetko a od zakladov.
Dzurindovi stacilo spravit zahranicie a ekonomiku.


fofo
fofo | 4.3.2025 09:06

Daniel propagandu mas na jednej aj na druhej strane a je jedno kto jej kolko produkuje obe su zle. Jadro produkuje odpad a zasahuje do ekosystemu ale to robia aj alternativne nahrady.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 09:12

“Propagandu mas na jednej aj druhej strane”

To znie presne ako od Joja, ked grca o Ukrajine.

Na jednej strane mas do oci bijuce klamstva.


Hovado
Hovado | 4.3.2025 09:12

Toto riešia moderne ľavicove strany v rozvinutych krajinach, u nas s tým nemaju šancu


fofo
fofo | 4.3.2025 09:13

ST a to je ten problem, ci je PS schopne takuto napravu vykonat pretoze smer ma siroku zakladnu a napravit alebo zrusit vsetkych smerackych zaskodnikov v systeme je takmer nemozne. PS takyto boj nezvladne, mozno tam ma par schopnych ludi ( Odor, Caputova) ale to je malo na taku hydru ako je smer.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 09:14

Ok. Tak sa na to rovno vyserme.


fofo
fofo | 4.3.2025 09:24

ST lenze my serieme na to uz minimalne od 2006. Odvtedy do teraz kolko bolo opozicnych vlad schopnych aspon dovladnut? A to ze je propaganda na jednej alebo druhej strane je fakt a je jedno ci jej je viac alebo menej.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 09:28

Nie, nie je to jedno.
Cim ciac stran v koalicii, tym sa horsie vladne.


fofo
fofo | 4.3.2025 09:40

Ked tebe nevadi propaganda pri jednom ale odsudzujes ju pri druhom je tazko. Aj keby PS samo ziska ustavnu vacsinu tak tipujem ze s tymto systemom aky tu v state fuguje nepohne.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 09:56

Nie, ty si mylis pojmy.
Kde ma PS propagandu? Daj!


fofo
fofo | 4.3.2025 10:12

Chces povedat ze od zalozenia strany Ps tato strana nevyuziva ziadnu porpagandu? Ved taka strana v tejto krajine neexistuje ktora by nepouzivala propagandu.


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 4.3.2025 10:17

Neobkecavaj a daj konkretny priklad. Nemoze to byt problem najst x takych, podla tvojich vyjadreni.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader