bukasovymasiv
vysoká škola života
 
AP
AP | 24.7.2025 15:59

Bóže, ešte že moju najbližšiu rodinu toto obišlo, šľak by ma trafil.


Franta Váňa
Franta Váňa | 24.7.2025 16:09

Keď sú Slovania, tak prečo podporujú vraždenie Ukrajinských slovanov liliPutinovými muslimami od Kadyrova a aziatmi z Tuvy, Buriatska a zo Severnej Kórei?


Kolotočiar EDO
Kolotočiar EDO | 24.7.2025 16:24

To v akom rozklade musí byť sovietske ministerstvo propagandy, keď si môže dovoliť len takýchto zúfalcov?


cierna macka
cierna macka | 24.7.2025 16:31

Ukrajinci su Slovania
Rusi su vraj Mongoli alebo Vikingovia


miiicho
miiicho | 24.7.2025 16:32

J(elita) naroda ....


Ja-som
Ja-som | 24.7.2025 17:05

Propagácia a používanie symbolov hnutí potláčajúcich ľudské práva je trestné, za nosenie tricka s kosákom a kladivom má byť rovnaký trest ako za tričko s hákovým krížom.
Alebo sa zákon aj v tomto zmenil?
Zmenilo sa vedenie polície, tá vyšetruje len to, čo nemá, napríklad vakcíny proti covidu.


Komisar Mex
Komisar Mex | 24.7.2025 17:12

Veru, jeden na tricku kosak a kladivo, druhy Jurajovu stuhu ktora symbolizuje terajsiu vojnu, Jozov Razov bratranec vzadu tam ma SS...


blackota
blackota | 24.7.2025 17:32

cierna macka> krizenci mongolov a vikingskych najazdnikov konkretne, vid Varjahovia. aj ked teda tarakani tvrdia, ze to nie je pravda ;) tolko k rusom / rurikovcom

a teda vacsina "sovietskeho zvazu" boli cisti stepni aziati


musimreagovat
musimreagovat | 24.7.2025 17:38

Komisar Mex | 24.7.2025 17:12
To nie je SS, ale KSS:)


AP
AP | 24.7.2025 17:41

Podľa mňa ohľadom komunizmu je ten zákon dosť bezzubý, pretože inak by musela byť zakázaná KSS ako taká.


musimreagovat
musimreagovat | 24.7.2025 17:51

Keď sa to neupratalo po revolúcii, teraz už ťažko s tým dačo urobíš. Chápem, že vtedy boli dôvody neriešiť to radikálne, ale teraz musíme znášať následky.


Jojo
Jojo | 24.7.2025 17:59

To je Peter Schutz s generálom Mackom? A za nimi Jaro Naď!


musimreagovat
musimreagovat | 24.7.2025 18:07

Jojko, už ani očká ti neslúžia?


pherkard
pherkard | 24.7.2025 18:27

musimreagovat | 24.7.2025 17:51
Ono by to mozno stalo za zamyslenie, ci by si to nejaka strana, napr SAS, nemohla dat do programu. POstavit tieto symboly ZSSR na jednu uroven s Hitlerovskymi.
Celkom by ma zaujimala diskusia, ak by sa k tomu rozvinula.


musimreagovat
musimreagovat | 24.7.2025 19:11

Neviem, či teraz nejaká strana bude do toho pichať, jednak by to mohlo vyvolať hádky a jednak by to odvádzalo pozornosť od dôležitejších vecí.


Len tak
Len tak | 24.7.2025 19:12

Nemajú už niečo také na Čechoch?


Ja-som
Ja-som | 24.7.2025 19:17

Asi majú, ale majú aj KSČM.


pherkard
pherkard | 24.7.2025 19:25

musimreagovat | 24.7.2025 19:11
Vies, trosku ti budem oponovat.
Neexistuju dolezitejsie veci. Lebo dolezitost veci, zalezi od teba, co si ty povies, ze je dolezite.
Tak ako ty hvoris, to bolo cely cas nasej historie.
Po "revolucii" nie vyrovnaniu (posadit ich do basy) sa s komunistami - lebo ved my "nie sme ako oni" (boh vie, ktory dostojik STB tento slogan vymyslel a my sme ho skandovali na namestiach), potom sme bojovali za samostatne slovensko, potom proti meciarovi, teraz proti ficovy... tak kedy bude ten CAS sa vysporiadat so Stalinom a dedicmi po stalinovi?


AP
AP | 24.7.2025 19:32

Súhlasím. Stačí pozrieť na Rusko - mali v 90. rokoch priestor sa ako celá spoločnosť s tým vysporiadať, nevyužili ho v plnej miere a pozri, ako to dopadlo. Pekný dokument: https://www.csfd.cz/film/1463694-stalinuv-dlouhy-stin/prehled/


musimreagovat
musimreagovat | 24.7.2025 20:23

Dobre, tak sa tu teraz žačnú všetci dohadovať, či sa k tomu postaviť tak, či tak. Pritom tie najväčšie svine sú už aj tak nepostihnuteľné a Fico sa bude pochechtávať a prikurovať. Treba sa teraz vysporiadať najskôr s ním a potom môžme riešiť "pohrobkov komunizmu".


Jojo
Jojo | 24.7.2025 20:32

Len tak: majú.
Česi sa teraz smejú, že si ich prezidentčík ako bývalý komunistický káder podpísal zákon sám proti sebe a Chmelár sa rozčuľuje, že komunizmus nie je ako ideológia na tej istej úrovni, ako nacizmus. Chmelár asi nevie, že normálnemu človeku je to dávno jasné a progresivisti majú tak vymetené hlavy, je im je škoda čokoľvek vysvetľovať.


Ja-som
Ja-som | 24.7.2025 20:41

Vymleté hlavy plné ruských sračiek majú fajčiari ruských ču*ákov ako Jojo.
Ich prezident asi nebude komunista, lebo všetci komunisti mu nadávajú a pripomínajú, že bol v KSČ. On komunizmus nijako nepropaguje, ale ako musia byť súčasný komunisti a stbaci zúfalí, keď jeho dávne členstvo v KSČ na neho vyťahujú ako špinu. Tomu sa povie srat si do huby.


Ja-som
Ja-som | 24.7.2025 20:42

Komunizmus nijako za fašizmom nezaostáva, ani v počte obetí.


Ja-som
Ja-som | 24.7.2025 20:44

Normálny človek je ten, čo volí komunistov a vyčíta bývalému komunistovi, že bol komunista?


AP
AP | 24.7.2025 21:28

musim, veď práve Fico je pohrobok komunizmu ako vyšitý.


ygnac
ygnac | 24.7.2025 22:13

nesuhlasim so slovom pohrobok


sarmantna teplaren
sarmantna teplaren | 24.7.2025 23:44

@jojo
„ komunizmus nie je ako ideológia na tej istej úrovni, ako nacizmus.“

Tak nam vysvetli rozdiel ty dement.
Jediny rozdiel je, ze nacisti preferovali narod/rasu a komunisti triedu. A ze komunisti maju na svedomi viac zivotov. Hlavne vlastnych obcanov.


pherkard
pherkard | 25.7.2025 06:24

musimreagovat | 24.7.2025 20:23
O vyrovnani s Ficom ti uz napisal AP, a ja si dokonca mysli, ze tie otazky by sa mali spojit.
Aky rozdiel je komunista Fico a komunista gen. Lorenz, komunisti Ja a Ty, komunista Hascak, komkunista Cicero z revucej - Lesostav a tak by sa dalo pokracovat hadam az do nekonecna.
Poukazat na to, ze vela "ludi" je, su dedicmi komunistov od politikov, cez bohacov, co zbohatli / ukradli len na zaklade kontaktov a znamosti v KSC.
Ano a postavit prave tuto otazku ako hodnotovu a ist s nou do ustavy, nech sa KDH ukaze, ci su mu 2 pohlavia blizsie ako sloboda a spravodlivost.


brav Za brava
brav Za brava | 25.7.2025 07:00

A čo na to v skratke trestný zákon?

§421 Kto založí, podporuje alebo propaguje skupinu, hnutie alebo ideológiu, ktorá smeruje k potlačeniu základných práv a slobôd osôb, alebo ktoré hlása rasovú, etnickú, národnostnú alebo náboženskú nenávisť alebo kto propaguje skupinu, hnutie alebo ideológiu, ktorá v minulosti smerovala k potlačeniu základných práv a slobôd osôb, potrestá sa odňatím slobody na jeden rok až päť rokov. Odňatím slobody na štyri roky až osem rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha uvedený čin verejne alebo na mieste verejnosti prístupnom.

§422 Kto verejne alebo na mieste verejnosti prístupnom, najmä používaním zástav, odznakov, rovnošiat alebo hesiel, prejavuje sympatie k skupine, hnutiu alebo ideológii, ktorá smeruje alebo v minulosti smerovala k potlačeniu základných práv a slobôd osôb, alebo ktorá hlása rasovú, etnickú, národnostnú, náboženskú nenávisť, potrestá sa odňatím slobody na šesť mesiacov až tri roky.Rovnako ako v odseku 1 sa potrestá, kto pri čine uvedenom v odseku 1 používa pozmenené zástavy, odznaky, rovnošaty alebo heslá, ktoré vyvolávajú zdanie pravých.

a §422 a - Výroba extrémistického materiálu, b - Rozširovanie extrémistického materiálu, c - Prechovávanie extrémistického materiálu, d - Popieranie a schvaľovanie holokaustu, zločinov politických režimov a zločinov proti ľudskosti.


brav Za brava
brav Za brava | 25.7.2025 07:07

pherkard | 24.7.2025 18:27 v zakone to mame Z 125/1999Z.z. o nemorálnosti a protiprávnosti komunistického systému

a trtestny zxakon riesi ako s tym nalozit, ale prokutatury to ignoruju a kazde podanie zmetu zo stola, to je len taky nasodny folklor a nie bezzuby zakon, lebo tie iste paragrafy platia aj na nacizmus a v tych pripadoch sa kona aspon obcas trocha


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader